MURTADIN_KAFIRUN

Gallery


MILIS MURTADIN_KAFIRUN
MURTADIN KAFIRUNexMUSLIM INDONESIA BERJAYA12 Oktober Hari Murtad Dari Islam Sedunia

Kami tidak memfitnah, tetapi menyatakan fakta kebenaran yang selama ini selalu ditutupi oleh muslim untuk menyembunyikan kebejatan nabinya

Menyongsong Punahnya Islam

Wadah syiar Islam terlengkap & terpercaya, mari sebarkan selebaran artikel yang sesungguhnya tentang si Pelacur Alloh Swt dan Muhammad bin Abdullah yang MAHA TERKUTUK itu ke dunia nyata!!!!
 

Kebrutalan dan keberingasan muslim di seantero dunia adalah bukti bahwa Islam agama setan (AJARAN JAHAT,BUAS,BIADAB,CABUL,DUSTA).  Tuhan (KEBENARAN) tidak perlu dibela, tetapi setan (KEJAHATAN) perlu mendapat pembelaan manusia agar dustanya terus bertahan

Subscribe to MURTADIN_KAFIRUN

Powered by us.groups.yahoo.com

Who is online?
In total there are 14 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 14 Guests :: 2 Bots

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 354 on Wed May 26, 2010 3:49 am
RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of MURTADINKAFIRUN on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of MURTADIN_KAFIRUN on your social bookmarking website


KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

View previous topic View next topic Go down

KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by Majesty on Fri Dec 07, 2012 1:43 am

Mungkin kalian pernah dengar berita ini.

Did Vatican create islam?

Jawabannya bisa dilihat di sini:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=76466
http://www.bibliotecapleyades.net/vatican/esp_vatican33.htm

dan juga disini
http://xa.yimg.com/kq/groups/1016492/212390491/name/the+prophet.pdf
ini versi comic nya --> http://www.chick.com/reading/comics/0117/0117_allinone.asp

disebutkan, Vatican ingin membuat agama baru di tanah arab dengan alasan vatican tidak ingin punya agama yang sama dengan keturunan ismael (orang arab).
Maka diutuslah seorang pastor bernama Waraqah bin Nawfal (slimers pasti sudah kenal siapa orang ini) ke tanah arab untuk mencari seseorang yang bisa dijadikan nabi untuk agama yang akan dibikin itu. Waraqah bin Nawfal memiliki sepupu bernama Khadijah (slimers pasti juga sudah kenal siapa wanita ini). Mereka berdua kebetulan bertemu dengan mamad. Waraqah bin Nawfal memngamat2i mamad dan merasa si mamad ini cocok dijadikan pemipin agama baru yang akan dibikin nya. Kebetulan Waraqah bin Nawfal melihat tanda hitam di bahu mamad lalu langsung diklaim oleh Waraqah bin Nawfal sebagai tanda kenabian.
Selanjutnya, selama mamad menjadi suaminya Khadijah, mamad dilatih secara intensif oleh Waraqah bin Nawfal mengenai kitab Yahudi dan Katolik agar mamad memiliki pengetahuan ajaran Yahudi dan Katolik agar agama baru tsb bisa terlihat nyambung dengan agama Yahudi (Judaism) dan Katolik.

Selanjutnya setelah kematian mamad, Paus generasi berikutnya mencari2 kesamaan antara ajaran Katolik dan islam agar kedua agama ini tidak bertentangan. Kebetulan Katolik percaya pada Maria dan islam sangat mengagung2kan fatimah (putri mamad) maka Maria dan fatimah inilah yang dianggap sama untuk mempersatukan Katolik dan islam. Buktinya adalah kota Fatimah di Spanyol selatan ketika dikuasai islam.

Para slimers meminta izin kepada Paus untuk menyerang Eropa selatan. Kebetulan saat itu Spanyol sedang memberontak menolak kekuasaan Katolik dan Spanyol ingin menjadi Republik. Untuk mengatasi ini, Vatican menuduh Spanyol akan menjadi negara Komunis, untuk itulah Vatican mengobarkan perang terhadap Spanyol dengan alih2 memberantas komunis, dan dalam aksi ini dilibatkan tentara slimers.


Terbukti, biara2 Katolik di Afrika utara tidak diserang atau dirusak oleh tentara slimers ketika tentara2 slimers ini menyerang wilayah Afrika utara.
bahkan Vatican setuju ketika tentara slimers ingin mengusai Jerusalem, dengan alasan bahwa Vatican ingin orang2 yahudi terusir dari JErusalem. Ingat: Vatican berasal dari kerajaan romawi, dan kerajaan romawi adalah kerajaan babylon modern. Dalam sejarah, bangsa babylon adalah bangsa yang sangat menyiksa bangsa Yahudi dan bangsa Romawi adalah bangsa yang sangat menyiksa orang2 yahudi dan Kristen (yang bukan Katolik).
Bukti: Vatican ternyata punya dan menyimpan quran versi asli cetakan pertama, bagaimana mungkin? Dan juga ada hubungan erat antara Vatican dan mullah iran.

Lebih lanjut, silahkan baca artikel tersebut.

Silahkan ditanggapi, terlebih untuk slimers.
avatar
Majesty
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 120
Humor : islam adalah buatan Vatican, mamad dilatih menjadi nabi oleh Waraqah bin Nawfal (Katolik Nestorian). islam adalah "tangan kiri"nya Vatican untuk melawan "musuh2" Vatican.
Reputation : 1
Points : 1977
Registration date : 2012-09-23

View user profile

Back to top Go down

Re: KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by roel_kisser on Fri Dec 07, 2012 2:24 am

mas kalo ngibul yg beneran dikit ya..
di ajaran islam ada yg namanya Haji..dan sebelum agama kristen lahir sdh banyak penganut agama samawi yg melakukan ibadah haji di Mekah.. gmn ceritanya kalo ikutin alur cerita mas ini..nyambung gk sama cerita mas diatas tuh..

roel_kisser
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 164
Reputation : 0
Points : 2415
Registration date : 2011-09-04

View user profile

Back to top Go down

Re: KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by Majesty on Fri Dec 07, 2012 12:04 pm

roel_kisser wrote:agama samawi yg melakukan ibadah haji di Mekah..

agama samawi yang mana? Yahudi dan Kristen selalu berkiblat ke Jerusalem, sedangkan orang2 arab quraish JAHILIYAH berkiblat ke kabah yg berisi 360 berhala itu ....
maksud lo, lo membanggakan agama si mamad yg adopsi ritual haji jahiliyah yg muter2in kotak kabah itu ?

lo kenal gak seh sama WARAQAH BIN NAWFAL ? dia tuh seorang pastor Katolik dari ordo Nestorian disuruh Vatican untuk bikin agama baru bagi orang2 ismael di arab, sekaligus mencari orang arab yang bisa dijadikan pemimpin agama baru tsb.
Tentang ordo Nestorian di Katolik --> http://www.newadvent.org/cathen/10755a.htm
Kebetulan waraqah bin nawfal dibantu ama sepupunya yaitu khadijah .. klop deh khadijah jadi pancingan dan mamad terpancing oleh selangkangan dan harta khadijah ... trus si mamad dilatih (kursus pelatihan menjadi nabi)
dan waraqah bin nawfal ini orang pertama kali yang mengatakan mamad akan menjadi nabi, karena memang si waraqah udah berniat melantik mamad sebagai pemimpin agama barunya itu.

agar terlihat serius, waraqah pun gak tanggung2 ikut masuk islam untuk mendukung mamad secara mental.

Waraqah sangat ahli dalam kitab2 Yahudi dan Kristen makanya mamad dibekali pengetahuan Yahudi dan Kristen dari Waraqah agar agama barunya a.k.a islam bisa terlihat nyambung dengan Yahudi dan Kristen. Tapi Waraqah bikin perubahan kecil, si mamad diajarkan untuk membenci yahudi dan kristen (ingat, Waraqah itu Katolik Nestorian) dgn mengatakan Yahudi dan Kristen itu kafir bahkan sampe dibuatkan ayat : Jangan jadikan yahudi dan kristen a.k.a kafir sebagai teman penolong, tidak akan puas yahudi dan kristen a.k.a untuk membuat slimers bla bla blaa (sampeyan pasti tau ayat2 yg dimaksud), tapi tidak ada ayat mengatakan tentang Katolik.

Salah satu pemersatu Katolik da islam adalah adanya ajaran Katolik tentang Maria dan ajaran islam tentang fatimah (anak perempuan mamad). Katolik memuja Maria seperti islam memuja fatimah, Maria dan Fatimah dianggap sebagai tokoh analogi bagi kedua agama tsb.

slimers pasti bertanya : untuk apa Vatican membuat agama tandingan di arab, kenapa gak dijadikan aja semua arab itu jadi Katolik?
Jawabannya : karena Vatican tidak mau tangannya sendiri berlumuran darah untuk melawan musuh2 Vatican, makanya digunakan agama lain yaitu dari orang2 ismael.
Ibaratnya : polisi tidak mungkin memberikan seragam polisi kepada antek2 FPI karena jika antek2 FPI bikin rusuh dengan pake seragam polisi, maka orang2 akan mengira polisi lah yg bikin rusuh, dan gak mungkin polisi sendiri yg melakukan kerusuhan, karena orang2 akan membenci polisi. FPI hanya dijadikan alat bagi polisi untuk menghancurkan bisnis2 hiburan yang gak memberikan "upeti" kepada polisi.
Seperti itu juga Vatican butuh umat dari agama lain (yaitu islam) melakukan perang melawan musuh2 Vatican, orang2 hanya melihat islam lah yang bikin rusuh tapi sebenarnya itu ada keterlibatan Vatican. Seperti pepatah dari eskimo : "gunakan tangan teman untuk membunuh musuh mu agar tangan mu sendiri tidak berlumuran darah.

Siapakah musuh Vatican?
Vatican berasal dari kerajaan Romawi, dan kerajaan Romawi adalah titisan dari kerajaan Babylon ... kedua kerajaan ini terkenal dalam menyiksa orang2 yahudi dan kristen (bukan katolik) makanya mamad dihasut untuk memandang yahudi dan kristen sebagai kafir dan diwajibkan membenci yahudi dan kristen, tapi tentang katolik tidak disebutkan kafir. (kalian slimers pernah mikir gak kenapa katolik tidak disebutkan di quran?)

kalian pasti juga akan bertanya : tapi kan Pope sangat akrab dengan orang2 Kristen.
Ilustrasi : seorang pegawai licik yg suka mencuri aset kantor, pegawai ini sangat dekat dengan bos nya agar aksi pencurian itu tidak dicurigai, kedekatan antara pegawai licik dengan bos ini terlihat sangat wajar (hubungan kerjasama) tapi kalo udah tau siapa sebenarnya pegawai licik itu, orang2 akan melihat aneh kok pegawai licik bisa dekat dengan bos yg baik.
tapi si pegawai ini dekat juga dengan seorang penadah barang2 curian itu, orang awam pasti akan kaget kenapa pegawai yang kelihatannya jujur mau berteman dekat dengan penadah, jika tau siapa sebenarnya pegawai "baik" ini, pasti orang2 akan maklum kenapa pegawai "baik" ini dekat dengan penadah.
seperti itu juga jika orang2 kristen udah tau maksud sebenarnya dari Vatican, pasti akan terlihat aneh dan mencurigakan kenapa Vatican mau mendekati orang2 Kristen, yaitu agar orang2 Kristen tidak merasa Vatican adalah musuh (seperti kata tsun szu : dekati dan kenalilah musuhmu)
dan juga orang2 awam pasti kaget kenapa Pope juga dekat dengan mullah2 dan pemimpin2 islam, itu karena merekalah "partners in crime" ... pasangan sejatinya.

dan juga kalian pasti bertanya : kenapa Vatican mengobarkan perang Crusade fisabililah menyerang Jerusalem?
di awal, Vatican memberi izin tentara2 islam menyerang orang2 yahudi dan mengusir yahudi tsb dari Jerusalem dengan syarat tentara islam akan mengembalikan Jerusalem ke penguasaan Vatican. Tapi tentara islam melanggar perjanjian dan tidak mau mengembalikan Jerusalem, makanya Vatican mengobarkan perang melawan tentara2 islam di Jerusalem.


misteri islam terletak pada waraqah bin nafwal

mending lo baca tuh berita di link
cerna pelan2 yaa, gue tau ini berita akan menggoncangkan iman slimers seantero jagad ... gue gak mau lo cepat2 murtad tapi SLOWLY BUT SURE

terbukti Pope sangat dekat dengan mullah, liat aja avatar gw, bahkan Pope ciuman bibir dengan mullah hueeks karena udah ada perjanjian antara Vatican dan mamad di zaman dulu saat pelantikan mamad menjadi nabi arab.

nih ada link bukti bahwa Vatican menyimpan quran cetakan pertama dari quran
http://library.oxfordjournals.org/content/s6-12/4/273.extract

avatar
Majesty
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 120
Humor : islam adalah buatan Vatican, mamad dilatih menjadi nabi oleh Waraqah bin Nawfal (Katolik Nestorian). islam adalah "tangan kiri"nya Vatican untuk melawan "musuh2" Vatican.
Reputation : 1
Points : 1977
Registration date : 2012-09-23

View user profile

Back to top Go down

Re: KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by Majesty on Fri Dec 07, 2012 12:56 pm

Nih gue copas tulisan yg sama tapi dalam bentuk PDF
http://www.scribd.com/doc/20883322/islam-catholic-connection

Islam connection to Catholocism

The Prophet, Muhammad
This information came from Alberto Rivera, former Jesuit priest after his conversion to Protestant Christianity. It is excerpted from "The Prophet," published by Chick Publications, PO Box 662,Chino CA 91708.

Since its publication, after several unsuccessful attempts on his life, he died suddenly from food poisoning. His testimony should not be silenced. Dr. Rivera speaks to us still...

What I'm going to tell you is what I learned in secret briefings in the Vatican when I was a Jesuit priest, under oath and induction.

A Jesuit cardinal named Augustine Bea showed us how desperately the Roman Catholics wanted Jerusalem at the end of the third century. Because of its religious history and its strategic location, the Holy City was considered a priceless treasure. A scheme had to be developed to make Jerusalem a Roman Catholic city.

The great untapped source of manpower that could do this job was the children of Ishmael. The poor Arabs fell victim to one of the most clever plans ever devised by the powers of darkness.

Early Christians went everywhere with the gospel setting up small churches, but they met heavy opposition. Both the Jews and the Roman government persecuted the believers in Christ to stop their spread.

But the Jews rebelled against Rome, and in 70 AD, Roman armies under General Titus smashed Jerusalem and destroyed the great Jewish temple which was the heart of Jewish worship in fulfillment of Christ's prophecy in Matthew 24:2. On this holy placed today where the temple once stood, the Dome of the Rock Mosque stands as Islam's second most holy place.

Sweeping changes were in the wind. Corruption, apathy, greed, cruelty, perversion and rebellion were eating at the Roman Empire, and it was ready to collapse. The persecution against Christians was useless as they continued to lay down their lives for the gospel of Christ.

The only way Satan could stop this thrust was to create a counterfeit "Christian" religion to destroy the work of God. The solution was in Rome. Their religion had come from ancient Babylon and all it needed was a face-lift. This didn't happen overnight, but began in the writings of the "early church fathers."

It was through their writings that a new religion would take shape. The statue of Jupiter in Rome was eventually called St. Peter, and the statue of Venus was changed to the Virgin Mary. The site chosen for its headquarters was on one of the seven hills called "Vaticanus," the place of diving serpent where the Satanic temple of Janus stood.

The great counterfeit religion was Roman Catholicism, called "Mystery, Babylon the Great, the Mother of Harlots and Abominations of the Earth." Revelation 17:5. She was raised up to block the gospel, slaughter the believers in Christ, establish religions, create wars and make the nations drunk with the wine of her fornication as we will see.

Three major religions have one thing in common - each has a holy place where they look for guidance. Roman Catholicism looks to the Vatican as the Holy City. The Jews look to the Wailing Wall in Jerusalem, and the Muslims look to Mecca as their Holy City. Each group believes that they receive certain types of blessings for the rest of their lives for visiting their holy place.

In the beginning, Arab visitors would bring gifts to the "House of God," and the keepers of the Kaaba were gracious to all who came. Some brought their idols and, not wanting to offend these people, their idols were placed inside the sanctuary. It is said that the Jews looked upon the Kaaba as an outlying tabernacle of the Lord with veneration until it became polluted with idols.

In a tribal contention over a well (Zamzam) the treasure of the Kaaba and the offerings that pilgrims had given were dumped down the well and it was filled with sand - it disappeared. Many years later Adb Al-Muttalib was given visions telling him where to find the well and its treasure. He became the hero of Mecca, and he was destined to become the grandfather of Muhammad.

Before this time, Augustine became the bishop of North Africa and was effective in winning Arabs to Roman Catholicism, including whole tribes. It was among these Arab converts to Catholicism that the concept of looking for an Arab prophet developed.

Muhammad's father died from illness and sons born to great Arab families in places like Mecca were sent into the desert to be suckled and weaned and spend some of their childhood with Bedouin tribes for training and to avoid the plagues in the cities. After his mother and grandfather also died, Muhammad was with his uncle when a Roman Catholic monk learned of his identity and said, "Take your brother's son back to his country and guard him against the Jews, for by god, if they see him and know of him that which I know, they will construe evil against him. Great things are in store for this brother's son of yours."

The Roman Catholic monk had fanned the flames for future Jewish persecutions at the hands of the followers of Muhammad. The Vatican desperately wanted Jerusalem because of its religious significance, but was blocked by the Jews.

Another problem was the true Christians in North Africa who preached the gospel. Roman Catholicism was growing in power, but would not tolerate opposition. Somehow the Vatican had to create a weapon to eliminate both the Jews and the true Christian believers who refused to accept Roman Catholicism. Lookng to North Africa, they saw the multitudes of Arabs as a source of manpower to do their dirty work.

Some Arabs had become Roman Catholic, and could be used in reporting information to leaders in Rome. Others were used in an underground spy network to carry out Rome's master plan to control the great multitudes of Arabs who rejected Catholicism. When "St Augustine" appeared on the scene, he knew what was going on. His monasteries served as bases to seek out and destroy Bible manuscripts owned by the true Christians.

The Vatican wanted to create a messiah for the Arabs, someone they could raise up as a great leader, a man with charisma whom they could train, and eventually unite all the non-Catholic Arabs behind him, creating a mighty army that would ultimately capture Jerusalem for the pope. In the Vatican briefing, Cardinal Bea told us this story:

A wealthy Arabian lady who was a faithful follower of the pope played a tremendous part in this drama. She was a widow named Khadijah. She gave her wealth to the church and retired to a convent, but was given an assignment. She was to find a brilliant young man who could be used by the Vatican to create a new religion and become the messiah for the children of Ishmael. Khadijah had a cousin named Waraquah,, who was also a very faithful Roman Catholic and the Vatican placed him in a critical role as Muhammad's advisor. He had tremendous influence on Muhammad.

Teachers were sent to young Muhammad and he had intensive training. Muhammad studied the works of St. Augustine which prepared him for his "great calling." The Vatican had Catholic Arabs across North Africa spread the story of a great one who was about to rise up among the people and be the chosen one of their God. While Muhammad was being prepared, he was told that his enemies were the Jews and that the only true Christians were Roman Catholic. He was taught that others calling themselves Christians were actually wicked impostors and should be destroyed. Many Muslims believe this.

Muhammad began receiving "divine revelations" and his wife's Catholic cousin Waraquah helped interpret them. From this came the Koran. In the fifth year of Muhammad's mission, persecution came against his followers because they refused to worship the idols in the Kaaba.

Muhammad instructed some of them to flee to Abyssinia where Negus, the Roman Catholic king accepted them because Muhammad's views on the virgin Mary were so close to Roman Catholic doctrine. These Muslims received protection from Catholic kings because of Muhammad's revelations.

Muhammad later conquered Mecca and the Kaaba was cleared of idols. History proves that before Islam came into existence, the Sabeans in Arabia worshiped the moon-god who was married to the sun-god. They gave birth to three goddesses who were worshipped throughout the Arab world as "Daughters of Allah" An idol excavated at Hazor in Palestine in 1950's shows Allah sitting on a throne with the crescent moon on his chest.

Muhammad claimed he had a vision from Allah and was told, "You are the messenger of Allah." This began his career as a prophet and he received many messages. By the time Muhammad died, the religion of Islam was exploding. The nomadic Arab tribes were joining forces in the name of Allah and his prophet, Muhammad.

Some of Muhammad's writings were placed in the Koran, others were never published. They are now in the hands of high ranking holy men (Ayatollahs) in the Islamic faith. When Cardinal Bea shared with us in the Vatican, he said, These writings are guarded because they contain information that links the Vatican to the creation of Islam.

Both sides have so much information on each other, that if exposed, it could create such a scandal that it would be a disaster for both religions.

In their "holy" book, the Koran, Christ is regarded as only a prophet. If the pope was His representative on earth, then he also must be a prophet of God. This caused the followers of Muhammad to fear and respect the pope as another "holy man."

The pope moved quickly and issued bulls granting the Arab generals permission to invade and conquer the nations of North Africa. The Vatican helped to finance the building of these massive Islamic armies in exchange for three favors:
1. Eliminate the Jews and Christians (true believers, which they called infidels).
2. Protect the Augustinian Monks and Roman Catholics.
3. Conquer Jerusalem for "His Holiness" in the Vatican.

As time went by, the power of Islam became tremendous Jews and true Christians were slaughtered, and Jerusalem fell into their hands. Roman Catholics were never attacked, nor were their shrines, during this time. But when the pope asked for Jerusalem, he was surprised at their denial! The Arab generals had such military success that they could not be intimidated by the pope nothing could stand in the way of their own plan.

Under Waraquah's direction, Muhammad wrote that Abraham offered Ishmael as a sacrifice. The Bible says that Isaac was the sacrifice, but Muhammad removed Isaac's name and inserted Ishmael's name. As a result of this and Muhammad's vision, the faithful Muslims built a mosque, the Dome of the Rock, in Ishmael's honor on the site of the Jewish temple that was destroyed in70 AD. This made Jerusalem the 2nd most holy place in the Islam faith. How could they give such a sacred shrine to the pope without causing a revolt?

The pope realized what they had created was out of control when he heard they were calling "His Holiness" an infidel. The Muslim generals were determined to conquer the world for Allah and now they turned toward Europe. Islamic ambassadors approached the pope and asked for papal bulls to give them permission to invade European countries. The Vatican was outraged; war was inevitable. Temporal power and control of the world was considered the basic right of the pope. He wouldn't think of sharing it with those whom he considered heathens.

The pope raised up his armies and called them crusades to hold back the children of Ishmael from grabbing Catholic Europe. The crusades lasted centuries and Jerusalem slipped out of the pope's hands. Turkey fell and Spain and Portugal were invaded by Islamic forces. In Portugal, they called a mountain village "Fatima" in honor of Muhammad's daughter, never dreaming it would become world famous.

Years later when the Muslim armies were poised on the islands of Sardinia and Corsica, to invade Italy, there was a serious problem. The Islamic generals realized they were too far extended. It was time for peace talks. One of the negotiators was Francis of Assisi. As a result, the Muslims were allowed to occupy Turkey in a "Christian" world, and the Catholics were allowed to occupy Lebanon in the Arab world. It was also agreed that the Muslims could build mosques in Catholic countries without interference as long as Roman Catholicism could flourish Arab countries.

Cardinal Bea told us in Vatican briefings that both the Muslims and Roman Catholics agreed to block and destroy the efforts of their common enemy, Bible-believing Christian missionaries. Through these concordats, Satan blocked the children of Ishmael from a knowledge of Scripture and the truth.

A light control was kept on Muslims from the Ayatollah down through the Islamic priests, nuns and monks. The Vatican also engineers a campaign of hatred between the Muslim Arabs and the Jews. Before this, they had co-existed peacefully. The Islamic community looks on the Bible-believing missionary as a devil who brings poison to the children of Allah. This explains years of ministry in those countries with little results.

The next plan was to control Islam. In 1910, Portugal was going Socialistic. Red flags were appearing and the Catholic Church was facing a major problem. Increasing numbers were against the church. The Jesuits wanted Russia involved, and the location of this vision at Fatima could play a key part in pulling Islam to the Mother Church. In 1917, the Virgin appeared in Fatima. "The Mother of God" was a smashing success, playing to overflow crowds. As a result, the Socialists of Portugal suffered a major defeat.

Roman Catholics world-wide began praying for the conversion of Russia and the Jesuits invented the Novenas to Fatima which they could perform throughout North Africa, spreading good public relations to the Muslim world. The Arabs thought they were honoring the daughter of Muhammad, which is what the Jesuits wanted them to believe.

As a result of the vision of Fatima, Pope Pius XII ordered his Nazi army to crush Russia and the Orthodox religion and make Russia Roman Catholic." A few years after he lost World war II, Pope Pius XII startled the world with his phoney dancing sun vision to keep Fatima in the news. It was great religious show biz and the world swallowed it. Not surprisingly, Pope Pius was the only one to see this vision.

As a result, a group of followers has grown into a Blue Army world-wide, totaling millions of faithful Roman Catholics ready to die for the blessed virgin. But we haven't seen anything yet. The Jesuits have their Virgin Mary scheduled to appear four or five times in China, Russia, and major appearance in the U.S.

What has this got to do with Islam? Note Bishop Sheen's statement:

"Our Lady's appearances at Fatima marked the turning point in the history of the world's 350 million Muslims. After the death of his daughter, Muhammad wrote that she "is the most holy of all women in Paradise, next to Mary." He believed that the Virgin Mary chose to be known as Our Lady of Fatima as a sign and a pledge that the Muslims who believe in Christ's virgin birth, will come to believe in His divinity.

Bishop Sheen pointed out that the pilgrim virgin statues of Our Lady of Fatima were enthusiastically received by Muslims in Africa, India, and elsewhere, and that many Muslims are now coming into the Roman Catholic Church."

(ctrl+p)






[img][/img]
avatar
Majesty
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 120
Humor : islam adalah buatan Vatican, mamad dilatih menjadi nabi oleh Waraqah bin Nawfal (Katolik Nestorian). islam adalah "tangan kiri"nya Vatican untuk melawan "musuh2" Vatican.
Reputation : 1
Points : 1977
Registration date : 2012-09-23

View user profile

Back to top Go down

Re: KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by Frontline Defender on Fri Dec 07, 2012 8:21 pm

Majesty wrote:virgin statues of Our Lady of Fatima
apa2an ini?

_________________
5:75. Al Masih putra Maryam hanyalah seorang Rasul yang sesungguhnya telah berlalu sebelumnya beberapa rasul, dan ibunya seorang yang sangat benar, kedua-duanya biasa memakan makanan. Perhatikan bagaimana Kami menjelaskan kepada mereka (ahli Kitab) tanda-tanda kekuasaan (Kami), kemudian perhatikanlah bagaimana mereka berpaling (dari memperhatikan ayat-ayat Kami itu).

5:116. Dan (ingatlah) ketika Allah berfirman: “Hai Isa putra Maryam, adakah kamu mengatakan kepada manusia: “Jadikanlah aku dan ibuku dua orang tuhan selain Allah?” Isa menjawab: “Maha Suci Engkau, tidaklah patut bagiku mengatakan apa yang bukan hakku (mengatakannya). Jika aku pernah mengatakannya maka tentulah Engkau telah mengetahuinya. Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku dan aku tidak mengetahui apa yang ada pada diri Engkau. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui perkara yang gaib-gaib”.
avatar
Frontline Defender
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 739
Reputation : 4
Points : 3038
Registration date : 2011-09-05

View user profile

Back to top Go down

Re: KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by roel_kisser on Tue Dec 11, 2012 2:59 am

roel_kisser wrote:mas kalo ngibul yg beneran dikit ya..
di ajaran islam ada yg namanya Haji..dan sebelum agama kristen lahir sdh banyak penganut agama samawi yg melakukan ibadah haji di Mekah.. gmn ceritanya kalo ikutin alur cerita mas ini..nyambung gk sama cerita mas diatas tuh..



dasar orang kresetan sukanya bikin hal bohong trus disebar2in... liat lagi tulisan gw yg warna merah.. kalo gw bilang itu agama islam yg melaksanakan haji jadi panjang debatnya.. gk usah tulis panjang2 gw gk bakal percaya..

roel_kisser
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 164
Reputation : 0
Points : 2415
Registration date : 2011-09-04

View user profile

Back to top Go down

Re: KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by you7tube7com on Tue Dec 11, 2012 6:15 am

Majesty wrote:Mungkin kalian pernah dengar berita ini.

Did Vatican create islam?

Jawabannya bisa dilihat di sini:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=76466
http://www.bibliotecapleyades.net/vatican/esp_vatican33.htm

dan juga disini
http://xa.yimg.com/kq/groups/1016492/212390491/name/the+prophet.pdf
ini versi comic nya --> http://www.chick.com/reading/comics/0117/0117_allinone.asp

disebutkan, Vatican ingin membuat agama baru di tanah arab dengan alasan vatican tidak ingin punya agama yang sama dengan keturunan ismael (orang arab).
Maka diutuslah seorang pastor bernama Waraqah bin Nawfal (slimers pasti sudah kenal siapa orang ini) ke tanah arab untuk mencari seseorang yang bisa dijadikan nabi untuk agama yang akan dibikin itu. Waraqah bin Nawfal memiliki sepupu bernama Khadijah (slimers pasti juga sudah kenal siapa wanita ini). Mereka berdua kebetulan bertemu dengan mamad. Waraqah bin Nawfal memngamat2i mamad dan merasa si mamad ini cocok dijadikan pemipin agama baru yang akan dibikin nya. Kebetulan Waraqah bin Nawfal melihat tanda hitam di bahu mamad lalu langsung diklaim oleh Waraqah bin Nawfal sebagai tanda kenabian.
Selanjutnya, selama mamad menjadi suaminya Khadijah, mamad dilatih secara intensif oleh Waraqah bin Nawfal mengenai kitab Yahudi dan Katolik agar mamad memiliki pengetahuan ajaran Yahudi dan Katolik agar agama baru tsb bisa terlihat nyambung dengan agama Yahudi (Judaism) dan Katolik.

Selanjutnya setelah kematian mamad, Paus generasi berikutnya mencari2 kesamaan antara ajaran Katolik dan islam agar kedua agama ini tidak bertentangan. Kebetulan Katolik percaya pada Maria dan islam sangat mengagung2kan fatimah (putri mamad) maka Maria dan fatimah inilah yang dianggap sama untuk mempersatukan Katolik dan islam. Buktinya adalah kota Fatimah di Spanyol selatan ketika dikuasai islam.

Para slimers meminta izin kepada Paus untuk menyerang Eropa selatan. Kebetulan saat itu Spanyol sedang memberontak menolak kekuasaan Katolik dan Spanyol ingin menjadi Republik. Untuk mengatasi ini, Vatican menuduh Spanyol akan menjadi negara Komunis, untuk itulah Vatican mengobarkan perang terhadap Spanyol dengan alih2 memberantas komunis, dan dalam aksi ini dilibatkan tentara slimers.


Terbukti, biara2 Katolik di Afrika utara tidak diserang atau dirusak oleh tentara slimers ketika tentara2 slimers ini menyerang wilayah Afrika utara.
bahkan Vatican setuju ketika tentara slimers ingin mengusai Jerusalem, dengan alasan bahwa Vatican ingin orang2 yahudi terusir dari JErusalem. Ingat: Vatican berasal dari kerajaan romawi, dan kerajaan romawi adalah kerajaan babylon modern. Dalam sejarah, bangsa babylon adalah bangsa yang sangat menyiksa bangsa Yahudi dan bangsa Romawi adalah bangsa yang sangat menyiksa orang2 yahudi dan Kristen (yang bukan Katolik).
Bukti: Vatican ternyata punya dan menyimpan quran versi asli cetakan pertama, bagaimana mungkin? Dan juga ada hubungan erat antara Vatican dan mullah iran.

Lebih lanjut, silahkan baca artikel tersebut.

Silahkan ditanggapi, terlebih untuk slimers.

Huaaa..huaa...huaa...huaa...huaa...huaa...huaa...hua.....

Itu lah kristen....... sudah tidak bisa membuktikan kesalahan Islam, ngarang cerita konyol.... hi..hi..hi..

you7tube7com
SILVER MEMBERS
SILVER MEMBERS

Female
Number of posts : 3297
Reputation : -35
Points : 6179
Registration date : 2010-01-22

View user profile

Back to top Go down

Re: KONSPIRASI VATICAN DAN ISLAM, ISLAM ADALAH BUATAN VATICAN

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum