MURTADIN_KAFIRUN

Gallery


MILIS MURTADIN_KAFIRUN
MURTADIN KAFIRUNexMUSLIM INDONESIA BERJAYA12 Oktober Hari Murtad Dari Islam Sedunia

Kami tidak memfitnah, tetapi menyatakan fakta kebenaran yang selama ini selalu ditutupi oleh muslim untuk menyembunyikan kebejatan nabinya

Menyongsong Punahnya Islam

Wadah syiar Islam terlengkap & terpercaya, mari sebarkan selebaran artikel yang sesungguhnya tentang si Pelacur Alloh Swt dan Muhammad bin Abdullah yang MAHA TERKUTUK itu ke dunia nyata!!!!
 

Kebrutalan dan keberingasan muslim di seantero dunia adalah bukti bahwa Islam agama setan (AJARAN JAHAT,BUAS,BIADAB,CABUL,DUSTA).  Tuhan (KEBENARAN) tidak perlu dibela, tetapi setan (KEJAHATAN) perlu mendapat pembelaan manusia agar dustanya terus bertahan

Subscribe to MURTADIN_KAFIRUN

Powered by us.groups.yahoo.com

Who is online?
In total there are 6 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 6 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 354 on Wed May 26, 2010 3:49 am
RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of MURTADINKAFIRUN on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of MURTADIN_KAFIRUN on your social bookmarking website


Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

View previous topic View next topic Go down

Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Ontamekah on Thu Oct 10, 2013 10:53 am

Cerita Ular,adam dan hawa di surga edan


Al kitab Dalam Bahasa Jawa asli: Kejadian 3/Purwaning dumadi 3

3:1 Padha-padha kéwan sing katitahaké déning Gusti Allah, ula kuwi kéwan sing sugih akal. Ula mau takon karo wong wadon, “Apa bener Gusti Allah ora marengaké kowé mangan wohing wit-witan kabèh sing ana ing petamanan iki?”
3:2 Wangsulané wong wadon, “Wohé wit-witan ing petamanan iki padha olèh dakpangan,
3:3 kejaba mung wohé wit sing ana ing satengahé petamanan; sing didhawuhaké déning Gusti Allah, ‘Aja kokpangan, malah kokgepok waé ora kena, supaya kowé aja padha mati.’ “
3:4 Ula banjur kandha, “Kuwi ora bener! Kowé ora bakal mati!
3:5 Gusti Allah enggoné ngandika mengkono mau merga pirsa yèn samasa kowé padha mangan woh kuwi, kowé bakal dadi kaya Gusti Allah, lan ngerti apa sing becik lan sing ala.”
3:6 Wong wadon bareng namataké banjur kesengsem marang kaéndahané wit lan wohé mau, sing sajak prayoga dipangan lan bisa ngolèhaké kapinteran, mulané banjur methik woh mau, nuli dipangan. Sing lanang diwènèhi lan iya mèlu mangan.
3:7 Sanalika iku uga pikirané wong loro mau kabukak, temahan padha weruh yèn wuda. Mulané banjur padha nggandhèng-nggandhèng godhong anjir kanggo nutupi awaké.
3:8 Soréné bareng lan sumiliré angin, manungsa lan sing wadon padha krungu sebawané tindaké Gusti Allah lumampah ana ing petamanan, nuli padha umpetan ing antarané wit-witan, supaya ora konangan.
3:9 Gusti Allah banjur nimbali manungsa, pangandikané, “Kowé ana ing endi?”
3:10 Wangsulané manungsa, “Sareng kawula mireng Panjenengan tindak wonten ing petamanan, kawula ajrih, mila lajeng umpetan, awit kawula wuda.”
3:11 Gusti Allah ndangu, “Sapa kang ngandhani kowé, yèn kowé wuda? Apa kowé mangan wohing wit sing ora Dakparengaké kokpangan?”
3:12 Aturé manungsa, “Tiyang èstri ingkang Panjenengan paringaken dados sisihan kawula menika ingkang nyukani wohipun wit wau dhateng kawula, sarta lajeng kawula tedha.”
3:13 Gusti Allah banjur ndangu marang wong wadon, “Apa sebabé kowé koktumindak mengkono?” Aturé wong wadon, “Sawer ingkang ngapusi kawula, temahan kawula lajeng nedha.”
3:14 Gusti Allah banjur ngandika marang si ula, “Sarèhné kowé nglakoni kang mengkono kuwi, mulané kowé kena ing ipat-ipat merga penggawému. Ing ngatasé sarupané kéwan, mung kowé dhéwé kang nampani paukuman iki. Wiwit saiki lakumu bakal nlosor, lan kowé bakal mangan lebu sajegé uripmu.
3:15 Kowé lan wong wadon iki bakal tansah padha memungsuhan; semono uga turuné wong wadon iki lan turunmu. Turuné wong wadon iki bakal ngremuk endhasmu, lan kowé bakal ngremuk tungkaké.”
3:16 Gusti Allah nuli ngandika marang wong wadon, “Aku bakal muwuhi rekasamu sajroné kowé ngandheg, nglarani lan nglairaké anak; éwadéné kowé bakal tansah kepéncut marang bojomu, mangka wong kuwi bakal ngwasani kowé.”
3:17 Gusti Allah nuli ngandika marang wong lanang, “Sarèhné kowé nggugu marang tembungé rabimu, sarta mangan wohé wit sing ora Dakparengaké kokpangan, mulané bumi kena ing ipat-ipat krana kowé: Supaya kowé bisa mangan pametuné bumi iki, sajegé urip kowé bakal ngrekasa.
3:18 Bumi bakal metokaké eri lan rerungkudan; iya pametuné kuwi sing dadi panganmu.
3:19 Enggonmu mangan rejekimu nganggo nyambut-gawé abot, nganti tekan patimu, bali marang bumi asalmu. Sarèhné kowé kuwi lebu, mula bakal bali dadi lebu menèh.”
3:20 Manungsa (Adam) awèh jeneng marang bojoné Kawa, merga wong wadon kuwi dadi lajering manungsa kabèh.
3:21 Gusti Allah banjur yasa sandhangan saka welulang dianggokaké marang Adam lan Kawa.
3:22 Gusti Allah nuli ngandika, “Saiki manungsa wis padha karo Kita, ngerti bab kang becik lan kang ala. Mulané saiki manungsa aja nganti methik sarta mangan wohé wit panguripan, temah urip ing selawasé.”
3:23 Gusti Allah banjur nundhung manungsa saka petamanan Èden, kadhawuhan ngolah lemah kang dadi asalé.
3:24 Sawusé mengkono Gusti Allah banjur mrenahaké malaékat Kerub ing sawétané petamanan Èden, karo nggawa pedhang murub sing tansah diobat-abitaké. Kuwi kanggo njaga, supaya aja ana wong sing wani nyedhaki witing panguripan.



Terjemahan Bebas:

-Disini alkitab menceritakan suatu kejadian manusia di taman edan( gila)yang benar2 gila serta hoax dan sulit dicerna akal sehat , dan anehnya kaum Lelaki tidak mau disalahkan.Maka yang menjadi kambing hitamnya adalah seekor ular dan sekali lagi kaum wanita sumber yang disalahkan.

Apakah benar ular dapat omong dan lebih pandai dari manusia?
Semua ilmu pengetahuan jelas2 sangat jelas bahwa ular tidak lebih pandai dari manusia, jadi ayat itu adalah sangat hoax..

Disini terjadi dialog antara manusia dan ular yang mengakibatkan dibuangnya 2 manusia dari taman edan ke dunia.

-ayat8 Menerangkan bahwa Tuhan sore2 angin semilir2 jalan2 ke taman edan dan bertemu 2 manusia titipan tuhan itu dalam keadaan telanjang dengan ditutupi daun2 serta terjadi dialog BAP(Berkas Acara Pemeriksaan) yang terjadi 3 oknum tersangka(Hawa,adam,ular) dan polisinya merangkap hakim adalah tuhan itu sendiri.

(9)Anehnya Tuhan mencari adam yang lagi sembunyi dan bertanya pada adam engkau dimana?... Aneh Tuhan yang Maha tahu kok tanya begitu…

(10-12)Adam menjawab:tadi tuhan lewat situ saya bersembunyi karena kami telanjang bulat.karena sebab2 disuruh makan buah itu disuruh wanita disamping saya ini.

(13)Karena dia(wanita ini) kena bujuk rayu ular yang serbabisa/berbisa…
  …memang wanita kalo dah liat ular langsung lemes dah…

(14) Lalu tuhan mengutuk ular jadi berjalan menggelosor…Lalu sebelomnya ular jalannya gimana?
Mungkin seperti nih dulunya ular:
Bisa juga dilihat di: http://murtadinkafirun.forumotion.net/t10538-ular-yang-berjalan-tegak-bukanlah-kiasan

Dan ular makan debu.. apakah ndak salah kalo ular makan debu?..

(15)Tuhan mengkutuk: Engkau dan perempuan akan bermusuhan … Apa benar nih?

(16-17)Tuhan mengutuk pria dan wanita akan sengsara..

(18-19)Tuhan mengutuk manusia makan duri selamanya,dan akan mati kembali jadi debu karena sal manusia dari debu.

(20-21)Manusia memberi nama wanita Hawa karena menjadi ibu manusia sedunia.Dan Tuhan membuatkan pakaian dari kulit binatang.

(22-24)Serkarang Manusia seperti Kita( Kita siapa?)
makanya tidakboleh memetik buah kehidupan supaya tidak boleh hidup selamanya… apa benar nih ayat?

Maka diusirlah manusia dari taman edan..supaya tidak ikut2tan edan..
Dan tuhan menempatkan penjaga pohon di timur taman itu untuk menjaga supaya pohonnya tak dijarah manusia

Begitulah dongeng asal menurut Perjanjian Lama alkitab. Hoaxkah? Mohon pencerahannya...

Ontamekah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Male
Number of posts : 342
Age : 66
Job/hobbies : Cabuli bocah 6 thn
Humor : gendeng.com
Reputation : 5
Points : 1706
Registration date : 2013-06-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by jimatkalimasada on Fri Oct 11, 2013 12:55 am

'ular' itu kiasan untuk iblis

jimatkalimasada
SILVER MEMBERS
SILVER MEMBERS

Number of posts : 4627
Reputation : 5
Points : 6279
Registration date : 2012-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Hafisah on Fri Oct 11, 2013 2:45 am

Ontamekah wrote:Cerita Ular,adam dan hawa di surga edan


Al kitab Dalam Bahasa Jawa asli: Kejadian 3/Purwaning dumadi 3

3:1 Padha-padha kéwan sing katitahaké déning Gusti Allah, ula kuwi kéwan sing sugih akal. Ula mau takon karo wong wadon, “Apa bener Gusti Allah ora marengaké kowé mangan wohing wit-witan kabèh sing ana ing petamanan iki?”
3:2 Wangsulané wong wadon, “Wohé wit-witan ing petamanan iki padha olèh dakpangan,
3:3 kejaba mung wohé wit sing ana ing satengahé petamanan; sing didhawuhaké déning Gusti Allah, ‘Aja kokpangan, malah kokgepok waé ora kena, supaya kowé aja padha mati.’ “
3:4 Ula banjur kandha, “Kuwi ora bener! Kowé ora bakal mati!
3:5 Gusti Allah enggoné ngandika mengkono mau merga pirsa yèn samasa kowé padha mangan woh kuwi, kowé bakal dadi kaya Gusti Allah, lan ngerti apa sing becik lan sing ala.”
3:6 Wong wadon bareng namataké banjur kesengsem marang kaéndahané wit lan wohé mau, sing sajak prayoga dipangan lan bisa ngolèhaké kapinteran, mulané banjur methik woh mau, nuli dipangan. Sing lanang diwènèhi lan iya mèlu mangan.
3:7 Sanalika iku uga pikirané wong loro mau kabukak, temahan padha weruh yèn wuda. Mulané banjur padha nggandhèng-nggandhèng godhong anjir kanggo nutupi awaké.
3:8 Soréné bareng lan sumiliré angin, manungsa lan sing wadon padha krungu sebawané tindaké Gusti Allah lumampah ana ing petamanan, nuli padha umpetan ing antarané wit-witan, supaya ora konangan.
3:9 Gusti Allah banjur nimbali manungsa, pangandikané, “Kowé ana ing endi?”
3:10 Wangsulané manungsa, “Sareng kawula mireng Panjenengan tindak wonten ing petamanan, kawula ajrih, mila lajeng umpetan, awit kawula wuda.”
3:11 Gusti Allah ndangu, “Sapa kang ngandhani kowé, yèn kowé wuda? Apa kowé mangan wohing wit sing ora Dakparengaké kokpangan?”
3:12 Aturé manungsa, “Tiyang èstri ingkang Panjenengan paringaken dados sisihan kawula menika ingkang nyukani wohipun wit wau dhateng kawula, sarta lajeng kawula tedha.”
3:13 Gusti Allah banjur ndangu marang wong wadon, “Apa sebabé kowé koktumindak mengkono?” Aturé wong wadon, “Sawer ingkang ngapusi kawula, temahan kawula lajeng nedha.”
3:14 Gusti Allah banjur ngandika marang si ula, “Sarèhné kowé nglakoni kang mengkono kuwi, mulané kowé kena ing ipat-ipat merga penggawému. Ing ngatasé sarupané kéwan, mung kowé dhéwé kang nampani paukuman iki. Wiwit saiki lakumu bakal nlosor, lan kowé bakal mangan lebu sajegé uripmu.
3:15 Kowé lan wong wadon iki bakal tansah padha memungsuhan; semono uga turuné wong wadon iki lan turunmu. Turuné wong wadon iki bakal ngremuk endhasmu, lan kowé bakal ngremuk tungkaké.”
3:16 Gusti Allah nuli ngandika marang wong wadon, “Aku bakal muwuhi rekasamu sajroné kowé ngandheg, nglarani lan nglairaké anak; éwadéné kowé bakal tansah kepéncut marang bojomu, mangka wong kuwi bakal ngwasani kowé.”
3:17 Gusti Allah nuli ngandika marang wong lanang, “Sarèhné kowé nggugu marang tembungé rabimu, sarta mangan wohé wit sing ora Dakparengaké kokpangan, mulané bumi kena ing ipat-ipat krana kowé: Supaya kowé bisa mangan pametuné bumi iki, sajegé urip kowé bakal ngrekasa.
3:18 Bumi bakal metokaké eri lan rerungkudan; iya pametuné kuwi sing dadi panganmu.
3:19 Enggonmu mangan rejekimu nganggo nyambut-gawé abot, nganti tekan patimu, bali marang bumi asalmu. Sarèhné kowé kuwi lebu, mula bakal bali dadi lebu menèh.”
3:20 Manungsa (Adam) awèh jeneng marang bojoné Kawa, merga wong wadon kuwi dadi lajering manungsa kabèh.
3:21 Gusti Allah banjur yasa sandhangan saka welulang dianggokaké marang Adam lan Kawa.
3:22 Gusti Allah nuli ngandika, “Saiki manungsa wis padha karo Kita, ngerti bab kang becik lan kang ala. Mulané saiki manungsa aja nganti methik sarta mangan wohé wit panguripan, temah urip ing selawasé.”
3:23 Gusti Allah banjur nundhung manungsa saka petamanan Èden, kadhawuhan ngolah lemah kang dadi asalé.
3:24 Sawusé mengkono Gusti Allah banjur mrenahaké malaékat Kerub ing sawétané petamanan Èden, karo nggawa pedhang murub sing tansah diobat-abitaké. Kuwi kanggo njaga, supaya aja ana wong sing wani nyedhaki witing panguripan.



Terjemahan Bebas:

-Disini alkitab menceritakan suatu kejadian manusia di taman edan( gila)yang benar2 gila serta hoax dan sulit dicerna akal sehat , dan anehnya kaum Lelaki tidak mau disalahkan.Maka yang menjadi kambing hitamnya adalah seekor ular dan sekali lagi kaum wanita sumber yang disalahkan.

Apakah benar ular dapat omong dan lebih pandai dari manusia?
Semua ilmu pengetahuan jelas2 sangat jelas bahwa ular tidak lebih pandai dari manusia, jadi ayat itu adalah sangat hoax..

Disini terjadi dialog antara manusia dan ular yang mengakibatkan dibuangnya 2 manusia dari taman edan ke dunia.

-ayat8 Menerangkan bahwa Tuhan sore2 angin semilir2 jalan2 ke taman edan dan bertemu 2 manusia titipan tuhan itu dalam keadaan telanjang dengan ditutupi daun2 serta terjadi dialog BAP(Berkas Acara Pemeriksaan) yang terjadi 3 oknum tersangka(Hawa,adam,ular) dan polisinya merangkap hakim adalah tuhan itu sendiri.

(9)Anehnya Tuhan mencari adam yang lagi sembunyi dan bertanya pada adam engkau dimana?... Aneh Tuhan yang Maha tahu kok tanya begitu…

(10-12)Adam menjawab:tadi tuhan lewat situ saya bersembunyi karena kami telanjang bulat.karena sebab2 disuruh makan buah itu disuruh wanita disamping saya ini.

(13)Karena dia(wanita ini) kena bujuk rayu ular yang serbabisa/berbisa…
  …memang wanita kalo dah liat ular langsung lemes dah…

(14) Lalu tuhan mengutuk ular jadi berjalan menggelosor…Lalu sebelomnya ular jalannya gimana?
Mungkin seperti nih dulunya ular:
Bisa juga dilihat di: http://murtadinkafirun.forumotion.net/t10538-ular-yang-berjalan-tegak-bukanlah-kiasan

Dan ular makan debu.. apakah ndak salah kalo ular makan debu?..

(15)Tuhan mengkutuk: Engkau dan perempuan akan bermusuhan … Apa benar nih?

(16-17)Tuhan mengutuk pria dan wanita akan sengsara..

(18-19)Tuhan mengutuk manusia makan duri selamanya,dan akan mati kembali jadi debu karena sal manusia dari debu.

(20-21)Manusia memberi nama wanita Hawa karena menjadi ibu manusia sedunia.Dan Tuhan membuatkan pakaian dari kulit binatang.

(22-24)Serkarang Manusia seperti Kita( Kita siapa?)
makanya tidakboleh memetik buah kehidupan supaya tidak boleh hidup selamanya… apa benar nih ayat?

Maka diusirlah manusia dari taman edan..supaya tidak ikut2tan edan..
Dan tuhan menempatkan penjaga pohon di timur taman itu untuk menjaga supaya pohonnya tak dijarah manusia

Begitulah dongeng asal menurut Perjanjian Lama alkitab. Hoaxkah? Mohon pencerahannya...
Asal muasal Ajaran kristen cocok yang anda sebutkan di atas...apa itu...Hasil Ngesex si Maria Eva dan Si Adam di taman eden...itulah cikal bakal dosa turunan dan pondasi keimanan kristen...asal kristen dari SEXXXXXX...wk.wkk.wkk:muttley:

Hafisah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 330
Reputation : 1
Points : 2073
Registration date : 2012-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Ontamekah on Fri Oct 11, 2013 2:51 am

jimatkalimasada wrote:'ular' itu kiasan untuk iblis
Oh begitukah? tuhan main tebak2an teka-teki? atau hanya test otak umat? siapa yang waras?
Kitab yang jelas adalah yang tidak berbelit-belit dan sulit dicerna !!

Iblislah yang disalahkan? padahal tidak ada yang salah semua sudah sesuai juklak tuhan..

Ontamekah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Male
Number of posts : 342
Age : 66
Job/hobbies : Cabuli bocah 6 thn
Humor : gendeng.com
Reputation : 5
Points : 1706
Registration date : 2013-06-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Hafisah on Fri Oct 11, 2013 2:59 am

jimatkalimasada wrote:'ular' itu kiasan untuk iblis
Kalau nggak ada ular...nggak ada tuh ajaran kristen...makanya ente ucapkan terima kasih kepada ular..
kalau perlu buat pemujaan kpd ular..

Hafisah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 330
Reputation : 1
Points : 2073
Registration date : 2012-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by jimatkalimasada on Fri Oct 11, 2013 8:52 pm

Hafisah wrote:Asal muasal Ajaran kristen cocok yang anda sebutkan di atas...apa itu...Hasil Ngesex si Maria Eva dan Si Adam di taman eden...itulah cikal bakal dosa turunan dan pondasi keimanan kristen...asal kristen dari SEXXXXXX...wk.wkk.wkk:muttley:
halah..
kalian aja nyontek

jimatkalimasada
SILVER MEMBERS
SILVER MEMBERS

Number of posts : 4627
Reputation : 5
Points : 6279
Registration date : 2012-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by jimatkalimasada on Fri Oct 11, 2013 8:55 pm

Ontamekah wrote:Oh begitukah? tuhan main tebak2an teka-teki? atau hanya test otak umat? siapa yang waras?
Kitab yang jelas adalah yang tidak berbelit-belit dan sulit dicerna !!

Iblislah yang disalahkan? padahal tidak ada yang salah semua sudah sesuai juklak tuhan..
yang menuliskan kan manusia..
apa masalahnya iblis dikiaskan: ULAR?

iblis tidak salah gimana? 
baca: Kej. 3:4 dan bandingkan dengan Kej. 2:17!

jimatkalimasada
SILVER MEMBERS
SILVER MEMBERS

Number of posts : 4627
Reputation : 5
Points : 6279
Registration date : 2012-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Ontamekah on Sat Oct 26, 2013 6:38 am

jimatkalimasada wrote:
Ontamekah wrote:Oh begitukah? tuhan main tebak2an teka-teki? atau hanya test otak umat? siapa yang waras?
Kitab yang jelas adalah yang tidak berbelit-belit dan sulit dicerna !!

Iblislah yang disalahkan? padahal tidak ada yang salah semua sudah sesuai juklak tuhan..
yang menuliskan kan manusia..
apa masalahnya iblis dikiaskan: ULAR?

iblis tidak salah gimana? 
baca: Kej. 3:4 dan bandingkan dengan Kej. 2:17!
Hooo welehhh..welwhh... Engkau itu Mungking terlalu berat banget membawa jimat nehh..
Yang salah itu jelas-jelas orang... kok ngarang kalo setan yang salah.. emangnya setan ada berapa jenis?  
   



Manusia memang  sukanya mengarang dan berhayal... 

_________________
  يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأَنْفَالِ ۖ قُلِ الْأَنْفَالُ لِلَّهِ وَالرَّسُولِ ۖ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ ۖ وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ
Mereka menanyakan kepadamu tentang (pembagian) harta rampasan perang. Katakanlah: "Harta rampasan perang kepunyaan Allah dan Rasul,
oleh sebab itu bertakwalah kepada Allah dan perbaikilah perhubungan di antara sesamamu; dan taatlah kepada Allah dan Rasul-Nya jika kamu adalah orang-orang yang beriman".(Q8;1)

Ontamekah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Male
Number of posts : 342
Age : 66
Job/hobbies : Cabuli bocah 6 thn
Humor : gendeng.com
Reputation : 5
Points : 1706
Registration date : 2013-06-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by jimatkalimasada on Sat Oct 26, 2013 11:35 pm

salahnya setan:
bilang kalau makan buah pohon pengetahuan tidak akan mati
alias hidup selama-lamanya

padahal Tuhan bilang: 
kalau makan buah pohon pengetahuan ia pasti akan mati
dan terbukti, adam akhirnya mati

jimatkalimasada
SILVER MEMBERS
SILVER MEMBERS

Number of posts : 4627
Reputation : 5
Points : 6279
Registration date : 2012-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Ontamekah on Sun Oct 27, 2013 4:47 pm

jimatkalimasada wrote:salahnya setan:
bilang kalau makan buah pohon pengetahuan tidak akan mati
alias hidup selama-lamanya

padahal Tuhan bilang: 
kalau makan buah pohon pengetahuan ia pasti akan mati
dan terbukti, adam akhirnya mati
Benarnya setan:
Ya benar tak mati... Nyatanya sampai sekarang masih ada manusia...

Namanya saja pohon pengetahuan...semua hal akan diketahui...sampai tahu bila adam tak pake celana...  


Last edited by Ontamekah on Tue Oct 29, 2013 12:51 am; edited 1 time in total

_________________
  يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأَنْفَالِ ۖ قُلِ الْأَنْفَالُ لِلَّهِ وَالرَّسُولِ ۖ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ ۖ وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ
Mereka menanyakan kepadamu tentang (pembagian) harta rampasan perang. Katakanlah: "Harta rampasan perang kepunyaan Allah dan Rasul,
oleh sebab itu bertakwalah kepada Allah dan perbaikilah perhubungan di antara sesamamu; dan taatlah kepada Allah dan Rasul-Nya jika kamu adalah orang-orang yang beriman".(Q8;1)

Ontamekah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Male
Number of posts : 342
Age : 66
Job/hobbies : Cabuli bocah 6 thn
Humor : gendeng.com
Reputation : 5
Points : 1706
Registration date : 2013-06-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Hafisah on Sun Oct 27, 2013 11:37 pm

jimatkalimasada wrote:
Hafisah wrote:Asal muasal Ajaran kristen cocok yang anda sebutkan di atas...apa itu...Hasil Ngesex si Maria Eva dan Si Adam di taman eden...itulah cikal bakal dosa turunan dan pondasi keimanan kristen...asal kristen dari SEXXXXXX...wk.wkk.wkk:muttley:
halah..
kalian aja nyontek
Nah ternyata bener deh..asal agama ksfirun kristen dari hasil Ngesex si Adam dengan Maria Eva...wk..wk..wk..pantes deh
kalau soal sex kafirun rajanya...hi..hi..hi..

Hafisah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 330
Reputation : 1
Points : 2073
Registration date : 2012-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by jimatkalimasada on Wed Oct 30, 2013 8:10 pm

Ontamekah wrote:
jimatkalimasada wrote:salahnya setan:
bilang kalau makan buah pohon pengetahuan tidak akan mati
alias hidup selama-lamanya

padahal Tuhan bilang: 
kalau makan buah pohon pengetahuan ia pasti akan mati
dan terbukti, adam akhirnya mati
Benarnya setan:
Ya benar tak mati... Nyatanya sampai sekarang masih ada manusia...

Namanya saja pohon pengetahuan...semua hal akan diketahui...sampai tahu bila adam tak pake celana...  
kan Tuhan ngomongnya ke adam, bahwa adam pasti mati..
ternyata adam akhirnya mati..
dan setiap manusia karena telah bebuat dosa, juga pasti mati..

setan/iblis jelas dusta karena ngomng: sekali-kalu kamu tidak akan mati

jimatkalimasada
SILVER MEMBERS
SILVER MEMBERS

Number of posts : 4627
Reputation : 5
Points : 6279
Registration date : 2012-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Hafisah on Wed Oct 30, 2013 8:46 pm

jimatkalimasada wrote:
Ontamekah wrote:
jimatkalimasada wrote:salahnya setan:
bilang kalau makan buah pohon pengetahuan tidak akan mati
alias hidup selama-lamanya

padahal Tuhan bilang: 
kalau makan buah pohon pengetahuan ia pasti akan mati
dan terbukti, adam akhirnya mati
Benarnya setan:
Ya benar tak mati... Nyatanya sampai sekarang masih ada manusia...

Namanya saja pohon pengetahuan...semua hal akan diketahui...sampai tahu bila adam tak pake celana...  
kan Tuhan ngomongnya ke adam, bahwa adam pasti mati..
ternyata adam akhirnya mati..
dan setiap manusia karena telah bebuat dosa, juga pasti mati..

setan/iblis jelas dusta karena ngomng: sekali-kalu kamu tidak akan mati
wk..wk..wk..udh kelimpungan tuh wedi..udh jelas tuhannya ngomomg mati...masih juga bilang si iblis
berarti Tuhan = Iblis dong jimexs...

Hafisah
BLUE MEMBERS
BLUE MEMBERS

Number of posts : 330
Reputation : 1
Points : 2073
Registration date : 2012-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by jimatkalimasada on Fri Nov 01, 2013 9:28 pm

PASTILAH engkau mati
jadi kepastiannya mati, bukan matinya

jimatkalimasada
SILVER MEMBERS
SILVER MEMBERS

Number of posts : 4627
Reputation : 5
Points : 6279
Registration date : 2012-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Alkitab/kejadian3/Genesis3/Purwaning dumadi3

Post by Sponsored content Today at 3:19 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum